fredag 22 juli 2016

Här var det torrt som fnöske

Här var det riktigt torrt på inlägg må jag säga. Riktigt trist och tråkigt. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska ventilera med er. Jag har massor i mitt huvud, men när jag sätter mig vid datorn så blir det TILT på hjärnkontoret!!

Jag läser en hel del bloggar och alla skriver så bra, vissa riktigt bra och för att inte tala om alla fina bilder som läggs in! Vojne, jag får nästan kramp så fina de är. Mat, heminredning, trädgården. terrassen, små fina detaljer mm.

Det läggs även in dagens outfit! Så många och fina kläder har inte jag. Jag har bara "helt vanliga" från den vanligaste klädeskedjorna. Inga dyra märkesplagg (kanske en och annan som är inköpta på rea).

Mina bilder är inte heller så fina, jag är ingen fotograf, min kamera är inte någon proffsig historia men  jag har också min mobil som jag tar foto med ibland.

Ja, så ligger det till just nu och bilder? Inga bilder nu, kommer kanske nästa gång.

Ha det gott i sommarvärmen.  //Ciao




Inga kommentarer: