fredag 1 april 2016

Höll på att glömma igen!

#blogg100 inläggen
31/100

Mama Mia, dags att blogga, timmen är snart slagen! Jag hinner inte med, Mitt liv är just nu ganska kaotiskt. Tyvärr.. Det har med min far att göra, Så jäkla patetiskt. Han tar all, precis all energi.. Så tröttsamt. En far/pappa ska ge goda minnen och tankar. Det gör inte min pappa. Tyvärr.

Han tar all energi och då pratar vi ALL energi.. Så trist och tråkigt. Så här i efterhand så har han alltid gjort det. Han har alltid sett sig som en världsmästare. Har han stött på problem, då har han gått och lagt sig.. Så är det. Det gör han fortfarande.

Orkar inte fortsätta mer.  Min dotter och jag var hos honom idag, igen. Han säger att ingen kommer och hälsar på honom. Vi, min dotter och jag är där minst fyra dagar i veckan. Ja ja, säger han, men ni räknas inte!!!

Idag, sa vi, min dotter och jag, vi skriver en bok om honom! Ja, vänner, så känns det. Vi orkar snart inte längre. Låt oss göra en komedi av det hela. Folk kommer nog att skratta och tycka det är underhållande, Vi däremot, mår nästan illa och orkar snart inte längre.. Det tar på krafter att leva med en "världsmästare"  Tack för i dag.  //Ciao


Inga kommentarer: